بک لینک چیست
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بک لینک
بک لینک چیست؟
بک گراند پیوندی است که با پیوند یک وب سایت به وب سایت دیگر ایجاد می شود. پیوندهای برگشتی نیز "لینکهای ورودی" یا "پیوندهای ورودی" نامیده می شوند. بک لینک ها برای سئو مهم هستند.

ابزارها: پیوندهای پشتی خود را با Link Explorer بررسی کنید

بک لینک چیست؟
چرا پیوندها مهم هستند؟
بک لینک به خصوص برای SEO بسیار ارزشمند است زیرا آنها نماینده "رأی اعتماد به نفس" از یک سایت به سایت دیگر هستند.

در حقیقت ، بک لینک به وب سایت شما علامتی برای موتورهای جستجو است که دیگران مطالب شما را برای آن تعهد می دهند. اگر بسیاری از سایتها به همان صفحه وب یا وب سایت مشابهی پیوند دارند ، موتورهای جستجو می توانند نتیجه بگیرند که این مقاله ارزش پیوند دادن به آن را دارد و بنابراین ارزش جستجو در SERP را نیز دارد. بنابراین ، بدست آوردن این بک لینک ها می تواند تأثیر مثبتی بر موقعیت رتبه سایت یا دید جستجو داشته باشد.

کسب درآمد و دادن بک لینک
کسب لینک دهنده یک مؤلفه اساسی سئو در خارج سایت است. روند به دست آوردن این پیوندها به عنوان ایجاد لینک یا ایجاد لینک معروف است.

برخی از بک گراندها ذاتاً با ارزش تر از سایرین هستند. پیوندهای پشتیبان سایتهای معتبر ، پر طرفدار و معتبر ، مطلوبترین لینک دهنده برای کسب درآمد محسوب می شوند ، در حالی که بک لینک از سایت های دارای قدرت کم ، اما به طور بالقوه اسپم به طور معمول در انتهای دیگر طیف قرار دارند. این که آیا پیوندی دنبال می شود یا خیر (یعنی اینکه آیا یک مالک سایت به طور خاص به موتورهای جستجو دستور می دهد که عبور دهند یا تصویب نشوند ، حقوق صاحبان سهام را پیوند دهند) مطمئناً مرتبط است ، اما ارزش لینک های nofollow را کاملاً تخفیف نکنید. حتی ذکر فقط در وب سایت های با کیفیت بالا می تواند باعث تقویت برند شما شود.

دقیقاً همانطور که برخی از بک گراندهایی که به دست می آورید نسبت به سایرین با ارزش تر هستند ، پیوندهایی که شما در سایت های دیگر ایجاد می کنید نیز از نظر ارزش متفاوت هستند هنگام اتصال به یک سایت خارجی ، گزینه هایی را که در رابطه با صفحه ای که از آن پیوند می دهید (اقتباس صفحه ، محتوا ، قابلیت دسترسی موتور جستجو و موارد دیگر) متن لنگر مورد استفاده شما ، خواه انتخاب کنید دنبال کنید یا نام آن را پیگیری کنید ، و سایر برچسب های متا مربوط به صفحه پیوند می توانند تأثیر بسزایی بر ارزش پیشنهادی خود داشته باشند.

تحقیقات بک لینک رقابتی
بک لینک ها می توانند برای درآمدزایی وقت گیر باشند. سایتهای جدید یا افرادی که ردپای کلمه کلیدی خود را گسترش می دهند ، ممکن است دشوار باشند که بدانند از چه زمان شروع به ایجاد لینک می کنند از کجا شروع کنند. اینجاست که تحقیقات بک لینک رقابتی به وجود می آید: با بررسی نمایه بک لینک (مجموعه صفحات و دامنه هایی که به وب سایت پیوند دارند) به رقبایی که قبلاً برای کلمات کلیدی هدف شما رتبه خوبی را کسب کرده است ، می توانید در مورد پیوند ساختمان که ممکن است به آنها کمک کرده است ، بینش بیابید. . ابزاری برای بک لینک مانند Link Explorer می تواند به کشف این لینک ها کمک کند ، بنابراین می توانید آن دامنه ها را در کمپین های ساخت لینک خود قرار دهید.

یادگیری را ادامه دهید
سئو خارج از سایت چیست؟
راهنمای مبتدی برای ایجاد لینک
همه پیوندها به طور برابر ایجاد نمی شوند: 10 تصویر در ارزیابی موتورهای جستجو از پیوندها

 

https://academysabz.com/what-is-backlink/

https://academysabz.com/increase-site-visits/

https://academysabz.com/improved-site-ranking-on-google/

 




:: بازدید از این مطلب : 772
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : جمعه 2 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی